> > > > > dienen-en-verdienen

A. Peters - Dienen En Verdienen

Het boek Dienen En Verdienen van de auteur A. Peters is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Dienen En Verdienen" is tweedehands te koop vanaf € 12,95 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 12,95 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Dienen En Verdienen ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Dienen En Verdienen

Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789023236740
   
Soort boek
Paperback


<p> Twee beelden van een dienstverlenend bedrijf, een reclamespotje en een krantenfoto. </p><br /><p> Het reclamespotje is meer dan uitnodigend met een ontspannen reiziger die rustig zijn krantje leest in een comfortabele trein. </p><br /><p> De foto in de krant laat een andere reiziger zien. Wachtend op een vertraagde en overvolle trein op een ongezellig en koud perron. Twee beelden die nadrukkelijk het verschil aangeven tussen identiteit, het beeld dat een organisatie graag wil uitstralen, en imago, het beeld dat een organisatie in werkelijkheid heeft. </p><br /><p> Het opbouwen en instandhouden van een goed imago is misschien wel de belangrijkste succesfactor voor dienstverlenende bedrijven. </p><br />Het management van het imago reikt tot de verste uithoeken van een bedrijf en ÔstuurtÕ alle bedrijfsactiviteiten aan. Het is een allesomvattend proces dat zich moeilijk in losse, onafhankelijke deelprocessen laat opsplitsen. Het sturen en be nvloeden van imagoÕs is de kern van het door de auteurs ontwikkelde management- en marketingmodel ÔManaging the imageÕ, dat centraal staat in dit boek. De essentie van het model is dat het inzicht verschaft in het totale proces van dienstverlening in een organisatie en dat het de kritische factoren benoemt die bepalend zijn voor de kwaliteit van de dienstverlening.
Prijs
€ 12,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van A. Peters
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (7)
vanaf € 7,63
Tweedehands (0)
Nieuw (4)
vanaf € 13,99
Tweedehands (0)
Nieuw (4)
vanaf € 112,36
Tweedehands (0)