> > > > > perceptionbased-marketing-of-parishes-using-the-example-of-catholic-academics-and-students

Thomas A. Peters - Perception-based Marketing Of Parishes Using The Example Of Catholic Academics And Students

Het boek Perception-based Marketing Of Parishes Using The Example Of Catholic Academics And Students van de auteur Thomas A. Peters is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Perception-based Marketing Of Parishes Using The Example Of Catholic Academics And Students" is nieuw te koop vanaf € 83,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 83,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Perception-based Marketing Of Parishes Using The Example Of Catholic Academics And Students

Type: Paperback
ISBN: 9783748160250
Levertijd: 29

Aanbieder:
€ 83,99


Andere populaire boeken van Thomas A. Peters
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (2)
vanaf € 13,99
Tweedehands (0)
Nieuw (2)
vanaf € 11,22
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 17,99
Tweedehands (0)