> > > > > role-of-social-media-in-influencing-consumer-purchase-behavior-and-brand-loyalty

Buddha Phani Vardhan - Role Of Social Media In Influencing Consumer Purchase Behavior And Brand Loyalty

Het boek Role Of Social Media In Influencing Consumer Purchase Behavior And Brand Loyalty van de auteur Buddha Phani Vardhan is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Role Of Social Media In Influencing Consumer Purchase Behavior And Brand Loyalty" is nieuw te koop vanaf € 28,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 28,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Role Of Social Media In Influencing Consumer Purchase Behavior And Brand Loyalty

Type: Paperback
ISBN: 9782299048475
Levertijd: 18

Aanbieder:
€ 28,99