> > > > > roi-in-marketing-the-design-thinking-approach-to-measure-prove-and-improve-the-value-of-marketing

Jack J Phillips - Roi In Marketing: The Design Thinking Approach To Measure, Prove, And Improve The Value Of Marketing

Het boek Roi In Marketing: The Design Thinking Approach To Measure, Prove, And Improve The Value Of Marketing van de auteur Jack J Phillips is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Roi In Marketing: The Design Thinking Approach To Measure, Prove, And Improve The Value Of Marketing" is nieuw te koop vanaf € 37,77 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 37,77 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden


Andere populaire boeken van Jack J Phillips
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (2)
vanaf € 111,99
Tweedehands (0)
Nieuw (2)
vanaf € 64,36
Tweedehands (0)
Nieuw (2)
vanaf € 11,50
Tweedehands (0)