> > > > > an-investigation-into-advertisements-that-employ-elements-of-female-empowerment

Jessica Pilling - An Investigation Into Advertisements That Employ Elements Of Female Empowerment

Het boek An Investigation Into Advertisements That Employ Elements Of Female Empowerment van de auteur Jessica Pilling is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "An Investigation Into Advertisements That Employ Elements Of Female Empowerment" is nieuw te koop vanaf € 11,84 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 11,84 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
An Investigation Into Advertisements That Employ Elements Of Female Empowerment

Type: Paperback
ISBN: 9798540808316
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 11,84