> > > > > het-rijk-van-koning-klant

Harald Pol - Het Rijk Van Koning Klant

Het boek Het Rijk Van Koning Klant van de auteur Harald Pol is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Het Rijk Van Koning Klant" is tweedehands te koop vanaf € 12,85 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 12,85 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789059312241
   
Soort boek
Bindwijze overig


<p>Het Rijk Van Koning Klant 1e druk is een boek van Harald Pol uitgegeven bij Boom Juridische uitgevers. ISBN 9789059312241 </p> <p>Kwaliteit en klantgerichtheid zijn de garantie voor tevreden, terugkomende klanten.</p> <p>Om hun klantgerichtheid te verbeteren, investeren bedrijven veel tijd en geld in processen, procedures, systemen en structuren. Dit terwijl het verschil tussen een goede en een slechte klantenservice eigenlijk voornamelijk wordt bepaald door de persoonlijke betrokkenheid van de mensen binnen de organisatie.</p> <p>Het rijk van koning klant beschrijft het geheim van een optimale klantenbinding. Het eerste deel van dit boek behandelt de eigen persoonlijkheid. Hierbij wordt gekeken naar de drijfveren van mensen en de rol die de klant speelt bij het maken en realiseren van keuzes. Vervolgens behandelt de auteur de zeven niveaus van klantgerichtheid en gaat hij nader in op de competenties, vaardigheden, het gedrag en de omgeving van de medewerker. In het tweede deel van dit boek onderzoekt de auteur hoe klantgerichtheid in de dagelijkse praktijk kan worden toegepast.</p> <p>Het rijk van koning klant is bijzonder interessant voor iedereen die meer inhoud en structuur wil geven aan interne en/of externe klantenrelaties.</p> <p>Harald Pol is werkzaam voor Excence Consulting. Dit marketing-, communicatie- en organisatieadviesbureau is gespecialiseerd in vraagstukken op het gebied van kwaliteit en klantgerichtheid. Hij schreef eerder het boek Effectief Klachtenmanagement als instrument voor verbetering van kwaliteit en klantgerichtheid.</p>
Prijs
€ 12,85
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Harald Pol
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 29,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 24,95
Tweedehands (0)