> > > > > vergelijkende-reclame

Le Poole - Vergelijkende Reclame

Het boek Vergelijkende Reclame van de auteur Le Poole is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Vergelijkende Reclame" is tweedehands te koop vanaf € 15,85 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 15,85 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789013021219
   
Soort boek
Paperback


'Hertz has more new cars than AVIS has cars'. Dit soort reclame-uitingen zijn in de Verenigde Staten al lang toegestaan. In Nederland mocht dat niet. In april 2002 is daar verandering in gekomen door nieuwe regelgeving. Het is sindsdien ook in Nederland mogelijk om onder bepaalde voorwaarden in vergelijkende reclame de naam van een concurrent of van diens producten te noemen. Adverteerders, marketeers en juristen zijn de grenzen van die nieuwe regelgeving gaan opzoeken; het gebruik van vergelijkende reclame is duidelijk toegenomen. Nieuwkomers als Tele2 en easyJet hebben vergelijkende reclame gebruikt om marktaandeel van KPN en KLM te veroveren. Maar ook gevestigde bedrijven als Philips, Gazelle, Gillette en Edah zijn de strijd aangegaan.<br />Dit heeft geleid tot een serie kleurrijke uitspraken van rechters en van de Reclame Code Commissie. Aan de hand van die uitspraken wordt in deze uitgave beeldend uiteengezet wat wel en niet mag op het gebied van vergelijkende reclame in Nederland. De ontwikkelingen worden op een heldere manier toegankelijk gemaakt voor iedereen die ge?nteresseerd is in de grenzen van vergelijkende reclame.
Prijs
€ 15,85
Bekijk boek