|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Paperback
Nu al tweede druk!<br />Anatomie van de Verleiding<br />Neuromarketing succesvol toegepast<br />Nieuw! De 3 methoden die toegang geven tot het brein<br />- Neuromarketing geeft een blijvende voorsprong aan managers die over hun eigen schaduw heen springen<br />- Waarom weinig informatie leidt tot betere beslissingen<br />- Het brein maakt rare fouten waar jij gebruik van kunt maken<br />- Jij herkent wanneer intuïtie wel en niet bedriegt<br />- Je leert hoe jouw informatie anderen overtuigt<br />''Neem met dit boek vandaag direct een voorsprong op je collega's en concurrenten.''<br />Max Kohnstamm<br />Stichting Reclame Marketing<br />Paul Postma Marketing Consultancy B.V. (PPMC) te Nieuwegein, het organisatieadviesbureau voor commerciële vraagstukken, is in 1987<br />door Paul Postma opgericht. PPMC adviseert bedrijven en organisaties<br />bij keuze en uitvoering van hun commerciële strategie. Daarbij is de<br />fact based neurobenadering zoals beschreven in dit boek leidend. PPMC<br />behoort tot de top 3 marketing- en businessconsultancy bedrijven in<br />Nederland, gemeten door TNS NIPO onder klanten van deze diensten, samen<br />met McKinsey en de Boston Consulting Group. Tot de klanten behoren<br />ondernemingen uit Nederland, Frankrijk, Engeland en de Golfstaten.<br />www.ppmc.nl
|
Prijs
€ 17,15
|
Bekijk boek
|