> > > > > handboek-direct-marketing-20

A. Postma - Handboek Direct Marketing 2.0

Het boek Handboek Direct Marketing 2.0 van de auteur A. Postma is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Handboek Direct Marketing 2.0" is tweedehands te koop vanaf € 8,45 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 8,45 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789013045918
   
Soort boek
Paperback


Het Handboek Direct Marketing 2.0 is het standaardwerk voor de nieuwe marketingperiode die is aangebroken sinds de introductie van het web. <p> Dit handboek beschrijft in detail hoe commerciële processen op het vlak van marketing, verkoop en services via diverse media worden uitgevoerd. Het analyseert per media de interessantste kenmerken en geeft aan hoe die diverse media het beste kunnen worden ingezet. <br />Daarnaast wordt o.a. de kracht van data-analyse en het vormgeven van een succesvolle organisatie uitgebreid behandeld. </p><p> Dit handboek omvat het volledige direct marketingproces, vanaf de strategische keuzes tot en met de praktische realisatie. Compleet met zes cases. </p>
Prijs
€ 8,45
Bekijk boek


Andere populaire boeken van A. Postma
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (2)
vanaf € 9,90
Tweedehands (0)
Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 19,90
Wilhelmus

ISBN: 9789000029570


Bekijk boek

Nieuw (2)
vanaf € 39,95
Tweedehands (0)