> > > > > type-and-timing-of-rewards-as-influencing-factors-on-the-value-perception-of-a-customer-loyalty-program

Pohl, Ulrich. - Type And Timing Of Rewards As Influencing Factors On The Value Perception Of A Customer Loyalty Program

Het boek Type And Timing Of Rewards As Influencing Factors On The Value Perception Of A Customer Loyalty Program van de auteur Pohl, Ulrich. is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Type And Timing Of Rewards As Influencing Factors On The Value Perception Of A Customer Loyalty Program" is nieuw te koop vanaf € 104,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 104,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden