> > > > > a-study-of-customer-satisfactin-recommend-intentions-in-managing-loyalty-in-retail-banking

Dwar Prerna - A Study Of Customer Satisfactin Recommend Intentions In Managing Loyalty In Retail Banking

Het boek A Study Of Customer Satisfactin Recommend Intentions In Managing Loyalty In Retail Banking van de auteur Dwar Prerna is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "A Study Of Customer Satisfactin Recommend Intentions In Managing Loyalty In Retail Banking" is nieuw te koop vanaf € 39,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 39,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
A Study Of Customer Satisfactin Recommend Intentions In Managing Loyalty In Retail Banking

Type: Paperback
ISBN: 9789425865777
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 39,99