> > > > > social-media-strategic-influence-in-choice-of-tourism-destination

Dewa Putu Oka Prasiasa - Social Media Strategic Influence In Choice Of Tourism Destination

Het boek Social Media Strategic Influence In Choice Of Tourism Destination van de auteur Dewa Putu Oka Prasiasa is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Social Media Strategic Influence In Choice Of Tourism Destination" is nieuw te koop vanaf € 39,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 39,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Social Media Strategic Influence In Choice Of Tourism Destination

Type: Paperback
ISBN: 9786139851027
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 39,99