> > > > > sales-en-accountmanagement

Willem Van Putten - Sales- En Accountmanagement

Het boek Sales- En Accountmanagement van de auteur Willem Van Putten is 3 maal gevonden, 1 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Sales- En Accountmanagement" is nieuw te koop vanaf € 45,95 bij Bol.com. "Sales- En Accountmanagement" is tweedehands te koop vanaf € 12,00 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 45,95 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (2) vanaf € 12,00 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Sales- En Accountmanagement

Type: Paperback
ISBN: 9789043037624
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 45,95
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789043033831
   
Soort boek
Paperback


In de business-to-businessmarkt z n allerlei beslissers en beïnvloeders betrokken b het salesproces. Sales- en accountmanagement zn daardoor complexe besluitvormingsprocessen waarin bedrven strategische keuzes moeten maken om de klant tot koop te laten overgaan.<br /><br />Sales- en accountmanagement behandelt het salesproces in de gehele breedte, inclusief sales leadership. Het boek geeft instrumenten om de salesafdelingen in staat te stellen het voortouw te nemen in hun organisatie. Enerzds om de klant te helpen z n missie te verwezenlken, anderzds om de belangen van de eigen organisatie goed te behartigen.<br /><br />De auteurs gaan onder andere in op de volgende vragen:<br />* Wat betekent de dynamiek van vraag en aanbod voor sales?<br />* Wat zn de gevolgen van digitalisering en globalisering voor de salesorganisatie?<br />* Hoe kan de salesorganisatie een rol van betekenis spelen in het bepalen van de strategie van de organisatie?<br />* Wie neemt de leiding om de organisatie klantgerichter te maken?<br />* Hoe kun je je persoonlke effectiviteit als sales leader vergroten?<br /><br />Dit boek is bedoeld voor studenten op hbo-niveau en universitair niveau die hun kennis over sales- en accountmanagement willen uitbreiden. Daarnaast is het ook te gebruiken door sales professionals met belangstelling voor nieuwe ideeën met betrekking tot de inrichting<br />van de salesorganisatie.<br />Willem van Putten werkt als interim manager en consultant voor nationale en internationale bedrijven. Daarnaast is hij voor H3roes, Nijenrode, Windesheim en Crowdale (digtal education) als programmadirecteur betrokken bij de uitvoering van programma's die tot doel hebben de sales performance van bedrijven te verhogen.<br />Annette Schenk is teamleider van twee opleidingen aan de faculteit Media en Journalistiek van de Hogeschool Utrecht. Zij werkt daarnaast als trainer, adviseur en coach.<br />Wellem Zeijl is hogeschooldocent bij de academie Creatieve Technologie van Saxion Hogescholen. Hij is daarnaast co auteur van studieboeken op het gebied van communicatie en journalistiek.
Prijs
€ 12,00
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789043024662
   
Soort boek
Paperback


In de business-to-businessmarkt zijn allerlei beslissers en beïnvloeders betrokken bij het salesproces. Sales- en accountmanagement is daardoor een complex besluitvormingsproces waarin strategiekeuzes moeten worden gemaakt om de klant tot koop te laten overgaan.<br /><br />Sales- en accountmanagement behandelt het salesproces in de gehele breedte, inclusief sales leadership. Dit boek geeft instrumenten om de salesafdelingen in staat te stellen het leiderschap centraal in te zetten. Enerzijds om de klant te helpen zijn missie te verwezenlijken, anderzijds om de belangen van de eigen organisatie goed te behartigen.<br /><br />In dit boek wordt onder andere ingegaan op de volgende vragen:<br />* Wat betekent de dynamiek van vraag en aanbod voor sales?<br />* Wat zijn de gevolgen van digitalisering en globalisering voor de salesorganisatie?<br />* Hoe kan de salesorganisatie een rol van betekenis spelen in het bepalen van de strategie van de organisatie?<br />* Wie neemt de leiding om de organisatie klantgerichter te maken?<br />* Hoe kun je je persoonlijke effectiviteit als sales leader vergroten?<br /><br />Dit boek is bedoeld voor studenten op hbo-niveau en universitair niveau die hun kennis over sales- en accountmanagement willen uitbreiden. Daarnaast is het ook te gebruiken door sales professionals met belangstelling voor nieuwe ideeën met betrekking tot de inrichting van de salesorganisatie.<br /><br />Dit boek wordt geleverd met een toegangscode voor Pearson XTRA. Op deze website<br />www.pearsonxtra.nl staat voor zowel studenten als docenten extra studiemateriaal zoals<br />vragen, video's en uitwerkingen.<br /><br />Willem van Putten werkt als managing director Asia Pacific voor het energieadviesbureau KEMA en hij is als kerndocent betrokken bij de Sales Leadership masterclass aan Nyenrode Business Universiteit en aan de Erasmus Universiteit.<br />Annette Schenk is teamleider aan de faculteit Media en Journalistiek van de Hogeschool Utrecht. Zij werkt daarnaast als trainer, adviseur en coach. <br />Faust Mertens is director van het Sales Leadership programma aan de Rotterdam School of Management van de Erasmus Universiteit. Hij adviseert Nederlandse en internationale ondernemingen op het terrein van strate gisch en commercieel beleid en sales performance.<br />
Prijs
€ 18,95
Bekijk boek