ISBN: 9781593115326
                                                
Bekijk boek
                        Het boek Strategisch Management van de auteur Hubert K. Rampersad is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Strategisch Management" is tweedehands te koop vanaf € 18,45 bij Bol.com.
                            We hebben Strategisch Management  ook gevonden geschreven door andere auteurs: 
                            
                                            
                                                 
                                            
                                         | 
                                        Strategisch Management | 
                                            
                                                 
                                            
                                         | 
                                        Strategisch Management | 
                                            
                                                 
                                            
                                         | 
                                        Strategisch Management | 
                                        
                                        
                                        
                                        
                                        
                                             
                                        
                                     | 
                                    
                                        
                                            Aanbieder
                                        
                                         Bol.com  | 
                                    
                                             
                                                ISBN
                                                 
                                                                                    9789026726606 
                                                Soort boek 
                                        Paperback Ondernemingen zijn voortdurend bezig hun activiteiten te evalueren en op grond hiervan strategische beslissingen te nemen. De basis hiervoor, het strategievormingsproces, is in de afgelopen decennia geëvolueerd van strategische planning tot strategisch management. Dit boek dient als leidraad bij het ontwikkelen en implementeren van effectieve strategieën voor zowel industriële als dienstverlenende ondernemingen.<br /><br />De nadruk ligt op het overtuigend uitdragen van een gemeenschappelijke en inspirerende visie op de onderneming. Enerzijds geeft u hiermee in hoofdlijnen sturing aan de organisatie, anderzijds mobiliseert u de creativiteit en inventiviteit van uw medewerkers.<br /><br />In Strategisch management staan de klassieke en de moderne benadering van strategisch management centraal, omdat deze complementair zijn. Aan de hand van een cyclisch model komen de verschillende stadia in het strategievormingsproces systematisch aan bod en zijn ze toepassingsgericht beschreven. Vanwege het strategische karakter van de controllersfunctie zal dit boek ook controllers goede diensten kunnen bewijzen. 
                                     | 
                                    
                                        Prijs
                                         € 18,45  | 
                                    Bekijk boek |