> > > > > impact-of-advertising-on-children-in-family-purchase-decision-making

T Mallikarjuna Raju - Impact Of Advertising On Children In Family Purchase Decision Making

Het boek Impact Of Advertising On Children In Family Purchase Decision Making van de auteur T Mallikarjuna Raju is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Impact Of Advertising On Children In Family Purchase Decision Making" is nieuw te koop vanaf € 74,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 74,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Impact Of Advertising On Children In Family Purchase Decision Making

Type: Paperback
ISBN: 9786136591216
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 74,99