> > > > > contributions-to-management-science-social-impact-of-wine-marketing

Mojca Ramsak - Contributions To Management Science- Social Impact Of Wine Marketing

Het boek Contributions To Management Science- Social Impact Of Wine Marketing van de auteur Mojca Ramsak is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Contributions To Management Science- Social Impact Of Wine Marketing" is nieuw te koop vanaf € 86,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 86,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Contributions To Management Science- Social Impact Of Wine Marketing

Type: Hardcover
ISBN: 9783030892234
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 86,99


Andere populaire boeken van Mojca Ramsak
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 89,98
Tweedehands (0)