ISBN: 9789047300847
Bekijk boek
Het boek E-business Your Business van de auteur B. Raessens is 3 maal gevonden, 0 maal nieuw en 3 maal tweedehands. "E-business Your Business" is tweedehands te koop vanaf € 8,25 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789051898897
Soort boek
Paperback Internet heeft in korte tijd een enorme invloed gekregen op onze samenleving. Door de snelheid van deze ontwikkelingen vragen bedrijven zich af wat dit nieuwe communicatie- en distributiemiddel voor hen betekent. De digitale wereld biedt een groot aantal nieuwe mogelijkheden voor elektronisch zakendoen. Bedrijven uit de 'oude economie' die overstappen op handel via internet merken dat er veel aanpassingen dienen te komen. Kenmerkend voor e-business is het multidisciplinaire karakter. Het heeft invloed op:<br />- de organisatie en management<br />- de strategie<br />- het ondernemingsplan en risicokapitaal<br />- het vertrouwen en veiligheid<br />- de websites en marketing<br />- de logistiek. E-Business Your Business laat deze verschillende aspecten van e-business zien. Dit boek is bedoeld om de lezer wegwijs te maken in de wereld van e-commerce, e-business en internet. De cases in het boek geven een goed beeld wat elektronisch zakendoen betekent. Het ABC van internet achter in het boek beidt de lezer een overzicht van de begrippen op het terrein van e-business.
|
Prijs
€ 8,25 |
Bekijk boek |
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789085063018
Soort boek
Paperback Informatie-en communicatietechnologie (ICT) is doorgedrongen tot alle niveaus van de economie en samenleving. Bestaande grenzen tussen markten, bedrijven en consumenten worden opengebroken en nieuwe producten en diensten zijn steeds sneller, slimmer en goedkoper beschikbaar voor grote groepen consumenten. Door het toepassen van ICT kunnen transacties effici er en effectiever tot stand komen, als we tenminste met de nieuwe technologie leren omgaan.<br />In E-business your business beschrijft de auteur het multidisciplinaire karakter van e-business. Het boek gaat over de invloed van ICT op de organisatie, de strategie en de marketing. Belangrijke ontwikkelingen zoals e-marketing, weblogs, RFID, internettelefonie, co -creatie, offshore outsourcing en mass customization worden op een heldere manier beschreven. Daarnaast geeft de auteur vijftig concrete tips om de omzet via internet te verhogen. Met dit boek raken studenten en managers vetrouwd met de wereld van e-commerce, e-business en internet.
|
Prijs
€ 10,70 |
Bekijk boek |
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789059311596
Soort boek
Paperback |
Prijs
€ 11,17 |
Bekijk boek |