> > > > > cultural-differences-in-fmcg-marketing-in-the-german-and-the-indian-market

Rawel Raj - Cultural Differences In Fmcg Marketing In The German And The Indian Market

Het boek Cultural Differences In Fmcg Marketing In The German And The Indian Market van de auteur Rawel Raj is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Cultural Differences In Fmcg Marketing In The German And The Indian Market" is nieuw te koop vanaf € 24,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 24,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Cultural Differences In Fmcg Marketing In The German And The Indian Market

Type: Paperback
ISBN: 9783656869627
Levertijd: 58

Aanbieder:
€ 24,99