> > > > > advertising-and-consumer-culture-in-ireland-19221962

Stephanie Rains - Advertising And Consumer Culture In Ireland, 1922-1962

Het boek Advertising And Consumer Culture In Ireland, 1922-1962 van de auteur Stephanie Rains is 2 maal gevonden, 2 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Advertising And Consumer Culture In Ireland, 1922-1962" is nieuw te koop vanaf € 115,00 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 115,00 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Advertising And Consumer Culture In Ireland, 1922-1962

Type: Hardcover
ISBN: 9781802070583
Levertijd: 24

Aanbieder:
€ 115,00
Reappraisals In Irish History- Advertising And Consumer Culture In Ireland, 1922-1962

Type: Hardcover
ISBN: 9781802070583
Levertijd: 43

Aanbieder:
€ 119,99