> > > > > sustainability-as-a-new-dimension-of-brand-management-an-investigation-with-regard-to-affective-and-cognitive-dimensions-of-profiling

Tobias Rappers - Sustainability As A New Dimension Of Brand Management - An Investigation With Regard To Affective And Cognitive Dimensions Of Profiling

Het boek Sustainability As A New Dimension Of Brand Management - An Investigation With Regard To Affective And Cognitive Dimensions Of Profiling van de auteur Tobias Rappers is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Sustainability As A New Dimension Of Brand Management - An Investigation With Regard To Affective And Cognitive Dimensions Of Profiling" is nieuw te koop vanaf € 55,00 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 55,00 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden