> > > > > influence-of-reference-groups-on-product-and-brand-choice-decisions

Asad Rehman - Influence Of Reference Groups On Product And Brand Choice Decisions

Het boek Influence Of Reference Groups On Product And Brand Choice Decisions van de auteur Asad Rehman is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Influence Of Reference Groups On Product And Brand Choice Decisions" is nieuw te koop vanaf € 81,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 81,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Influence Of Reference Groups On Product And Brand Choice Decisions

Type: Paperback
ISBN: 9783659139918
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 81,99


Andere populaire boeken van Asad Rehman
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.