ISBN: 9789043033459
Bekijk boek
Het boek Interactieve Marketing van de auteur Marenna Van Reijsen is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Interactieve Marketing" is tweedehands te koop vanaf € 11,60 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789043016469
Soort boek
Paperback Interactieve marketing beschrijft hoe de inzet van nieuwe media kan bijdragen aan het behalen van marketingdoelstellingen. Naast internet komen onder meer de toepassingsmogelijkheden van mobiele communicatie, games en digitale televisie aan bod.<br /><br />Aan de hand van de SOSTAC-methode leert de student stapsgewijs en op effectieve wijze een marketingplan te formuleren. Hierbij komen vragen aan bod zoals: Wat verandert er binnen een organisatie met de komst van nieuwe media? Wat betekent een dialoog voor een organisatie? Op welke manier past een organisatie marketing toe met behulp van social media?<br /><br />Op de website www.pearsoneducation.nl/interactievemarketing vind je powerpointpresentaties en videomateriaal. Voor docenten is een handleiding beschikbaar. <br /><br />Interactieve marketing is geschreven voor studenten in het hoger economisch onderwijs. <br /><br />Huub Janssen is consultant interactieve marketing en daarnaast is hij verbonden aan de Tio University for Applied Science als docent e-business en e-commerce. Marenna van Reijsen is docent en lector e-business bij Tio hogeschool voor hospitality en toerisme. Theo Zweers is werkzaam als hoofddocent marketingcommunicatie aan de Haagse Hogeschool, opleiding Communications and Multimediadesign.<br />
|
Prijs
€ 11,60 |
Bekijk boek |
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789043026024
Soort boek
Paperback Bedrijven kunnen er niet omheen: internet en social media inzetten voor marketing. Interactieve marketing maakt helder hoe de verschillende nieuwe media optimaal kunnen bijdragen aan het behalen van de marketingdoelstellingen en het realiseren van een goed bedrijfsresultaat. In dit boek komen onder meer direct marketing, maar ook mobiele communicatie, games en digitale televisie aan bod.<br /><br />Aan de hand van de SOSTAC-methode leert de student stapsgewijs om een effectief én dynamisch marketingplan op te stellen. Hierbij komen vragen aan bod als:<br />* Wat verandert er binnen een organisatie met de komst van nieuwe media?<br />* Hoe kan de dialoog worden aangegaan?<br />* Welke verdienmodellen zijn er mogelijk?<br />* Op welke manier worden social media binnen de marketing toegepast?<br /><br />Deze tweede editie is geheel geactualiseerd. Daarnaast is de hoofdstukstructuur aangepast zodat een nog duidelijker overzicht ontstaat van de online instrumenten en middelen.<br /><br />Interactieve marketing is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs. <br /><br />Dit boek wordt geleverd met een toegangscode voor Pearson XTRA. Op www.pearsonxtra.nl is veel extra studie- en lesmateriaal beschikbaar, zoals de eText van het boek, vragen en cases. Docenten vinden er een docentenhandleiding, powerpoints en relevante weblinks.<br /><br />Marenna van Reijsen is docent en lector e-business bij Tio University of Applied Sciences. Theo Zweers is werkzaam als hoofddocent marketingcommunicatie aan de Haagse Hogeschool. Huub Janssen werkt als coach, consultant en docent digitale en interactieve marketing.
|
Prijs
€ 11,70 |
Bekijk boek |