> > > > > interactieve-marketing-2e-xtr

Marenna Van Reijsen - Interactieve Marketing

Het boek Interactieve Marketing van de auteur Marenna Van Reijsen is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Interactieve Marketing" is tweedehands te koop vanaf € 8,45 bij Bol.com.

Tweedehands (2) vanaf € 8,45 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789043026024
   
Soort boek
Paperback


Bedrijven kunnen er niet omheen: internet en social media inzetten voor marketing. Interactieve marketing maakt helder hoe de verschillende nieuwe media optimaal kunnen bijdragen aan het behalen van de marketingdoelstellingen en het realiseren van een goed bedrijfsresultaat. In dit boek komen onder meer direct marketing, maar ook mobiele communicatie, games en digitale televisie aan bod.<br /><br />Aan de hand van de SOSTAC-methode leert de student stapsgewijs om een effectief én dynamisch marketingplan op te stellen. Hierbij komen vragen aan bod als:<br />* Wat verandert er binnen een organisatie met de komst van nieuwe media?<br />* Hoe kan de dialoog worden aangegaan?<br />* Welke verdienmodellen zijn er mogelijk?<br />* Op welke manier worden social media binnen de marketing toegepast?<br /><br />Deze tweede editie is geheel geactualiseerd. Daarnaast is de hoofdstukstructuur aangepast zodat een nog duidelijker overzicht ontstaat van de online instrumenten en middelen.<br /><br />Interactieve marketing is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs. <br /><br />Dit boek wordt geleverd met een toegangscode voor Pearson XTRA. Op www.pearsonxtra.nl is veel extra studie- en lesmateriaal beschikbaar, zoals de eText van het boek, vragen en cases. Docenten vinden er een docentenhandleiding, powerpoints en relevante weblinks.<br /><br />Marenna van Reijsen is docent en lector e-business bij Tio University of Applied Sciences. Theo Zweers is werkzaam als hoofddocent marketingcommunicatie aan de Haagse Hogeschool. Huub Janssen werkt als coach, consultant en docent digitale en interactieve marketing.
Prijs
€ 8,45
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789043026024
   
Soort boek
Paperback


Bedrijven kunnen er niet omheen: internet en social media inzetten voor marketing. Interactieve marketing maakt helder hoe de verschillende nieuwe media optimaal kunnen bijdragen aan het behalen van de marketingdoelstellingen en het realiseren van een goed bedrijfsresultaat. In dit boek komen onder meer direct marketing, maar ook mobiele communicatie, games en digitale televisie aan bod.<br /><br />Aan de hand van de SOSTAC-methode leert de student stapsgewijs om een effectief én dynamisch marketingplan op te stellen. Hierbij komen vragen aan bod als:<br />* Wat verandert er binnen een organisatie met de komst van nieuwe media?<br />* Hoe kan de dialoog worden aangegaan?<br />* Welke verdienmodellen zijn er mogelijk?<br />* Op welke manier worden social media binnen de marketing toegepast?<br /><br />Deze tweede editie is geheel geactualiseerd. Daarnaast is de hoofdstukstructuur aangepast zodat een nog duidelijker overzicht ontstaat van de online instrumenten en middelen.<br /><br />Interactieve marketing is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs. <br /><br />Dit boek wordt geleverd met een toegangscode voor Pearson XTRA. Op www.pearsonxtra.nl is veel extra studie- en lesmateriaal beschikbaar, zoals de eText van het boek, vragen en cases. Docenten vinden er een docentenhandleiding, powerpoints en relevante weblinks.<br /><br />Marenna van Reijsen is docent en lector e-business bij Tio University of Applied Sciences. Theo Zweers is werkzaam als hoofddocent marketingcommunicatie aan de Haagse Hogeschool. Huub Janssen werkt als coach, consultant en docent digitale en interactieve marketing.
Prijs
€ 10,25
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Marenna Van Reijsen
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 8,75