ISBN: 9789022840108
Bekijk boek
Het boek Strategisch Testen In Direct Marketing + Cd-rom van de auteur F. Reichardt is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Strategisch Testen In Direct Marketing + Cd-rom" is tweedehands te koop vanaf € 11,95 bij Bol.com.
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789013019797
Soort boek
Hardcover Eén van de grootste zegeningen van direct marketing is de mogelijkheid om te testen. Ideaal om onze veronderstellingen aan de praktijk te toetsen en de proef op de som te nemen. Beter dan alleen af te gaan op gevoel. Toch wordt er nog onvoldoende gebruik van gemaakt. ‘Geen tijd’ en ‘geen geld’, zegt de marketeer. Alsof het stelselmatig nalaten van testen uiteindelijk niet veel méér tijd en geld kost.<br />Dit boek is een aanrader voor iedereen die betrokken is bij:<br />- marketing<br />- direct marketing<br />- online marketing<br />- e-commerce.<br />Het bevat veel praktijkvoorbeelden en ook een degelijke theoretische ondergrond.<br />Inclusief cd-rom met rekenmodellen en de beste dm-testen.
|
Prijs
€ 11,95 |
Bekijk boek |