> > > > > handboek-commerciele-vaardigheden

Stefan Renkema - Handboek Commerciële Vaardigheden

Het boek Handboek Commerciële Vaardigheden van de auteur Stefan Renkema is 4 maal gevonden, 2 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Handboek Commerciële Vaardigheden" is nieuw te koop vanaf € 52,50 bij Bol.com. "Handboek Commerciële Vaardigheden" is tweedehands te koop vanaf € 22,84 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 52,50 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Tweedehands (2) vanaf € 22,84 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Handboek Commerciële Vaardigheden

Type: Paperback
ISBN: 9789024457854
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 52,50
Handboek Commerciële Vaardigheden

Type: Paperback
ISBN: 9789024429370
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 52,50
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789058757890
   
Soort boek
Paperback


Wat is de waarde die jij de klant komt brengen? Als je dat helder onder woorden kunt brengen, leg je een stevige basis voor commercieel succes. <br />Telefoneren, adviseren, onderhandelen - commerciële vaardigheden zijn belangrijker dan ooit. Want ook al speelt 60% van het koopproces van klanten zich online af: de meeste koopbeslissingen worden genomen na persoonlijk contact. Dit boek leert je hoe je je klanten kunt binnenhalen én behouden. <br /><br />Over de inhoud<br />Het Handboek commerciële vaardigheden is de eerste complete lesmethode waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld. Zowel klassieke als moderne vaardigheden komen uitgebreid aan bod: <br />* Telefoneren<br />* Adviseren<br />* Presenteren<br />* Onderhandelen<br />* Social selling<br />* Storytelling<br />* Netwerken<br />* Creatieve technieken<br />Dit boek geeft je niet alleen inzicht in het koopproces van klanten. Het leert je ook salesvaardigheden onder de knie te krijgen. De methode is toegankelijk geschreven. De theorie wordt ondersteund door voorbeelden, heldere modellen en cases. <br /><br />Uniek aan dit boek<br />* Complete lesmethode met speciaal ontwikkeld ondersteunend materiaal [wordt dit bedoeld?]<br />* Het eerste salesboek waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld<br />* Aandacht voor eigentijdse technieken <br /><br />Extra materiaal<br />Op de website bij dit boek vind je speciaal ontwikkelde opdrachten en cases. Hiermee leer je de theorie praktisch toe te passen. <br /><br />Doelgroep<br />* Hbo-studenten binnen een commerciële opleiding (CE, Marketing, Business Studies, Commercieel Management, SBRM)[specifieke opleidingen benoemen?]<br />* Beginnende professionals in het commerciële vak <br /><br />Over de auteur<br />Stefan Renkema is als hoofddocent verbonden aan de Faculteit Economie en Management van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Ook is hij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van post-hbo-opleidingen op het gebied van marketing en sales. Eerder werkte hij jarenlang in het (inter)nationale bedrijfsleven als accountmanager, salesmanager en commercieel directeur.
Prijs
€ 22,84
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789024436514
   
Soort boek
Paperback


‘Handboek commerciële vaardigheden’ behandelt alle vaardigheden die je als moderne verkoper nodig hebt. De theorie wordt ondersteund door vele voorbeelden, heldere modellen en praktische cases. Deze nieuwe editie is uitgebreid met digitale onderdelen die het voor u en uw studenten nog eenvoudiger maakt om gespreksvaardigheden te trainen en te toetsen. Studenten krijgen bij aanschaf: een exemplaar van het boek, toegang tot de online trainingen van TrainTool en toegang tot de bijbehorende website met het online boek, oefeningen, video's en een geactualiseerde lessenreeks voor docenten. De combinatie van het boek, TrainTool en de bijbehorende website zorgt voor een volledige blended leerlijn. Over ‘Handboek commerciële vaardigheden’ Er wordt veel aandacht besteed aan de inzichten uit de psychologie en hoe je deze als verkoper in de verschillende fasen van het koopproces kunt inzetten. Daarnaast leert de student met behulp van groth hacking zijn of haar acquisitievaardigheden te verbeteren en wordt in het hoofdstuk over adviseren de challenger sale besproken. Het boek is bedoeld voor hbo-studenten die een commerciële opleiding volgen. Maar ook voor de beginnende professional bevat het veel bruikbare informatie. ‘Dit is het enige studieboek dat ik leuk vind om te lezen. Het leest als een roman.’ -student Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Wat is TrainTool? TrainTool is de software van Faculty of Skills met digitale trainingen die naadloos aansluiten bij de theorie van het boek. In TrainTool kunnen studenten communicatieve vaardigheden oefenen met behulp van online video roleplays. Ze bekijken een video van een gesprekssituatie en nemen vervolgens hun eigen reactie op video op. Dat filmpje kan worden bekeken en van feedback voorzien door een mede-student, of de docent. Ook biedt de tool ruimte voor extra instructievideo's, multiplechoicevragen en tips. Voordelen -Volledige blended leerlijn <br /> <br /> De digitale trainingen sluiten naadloos aan bij de theorie in het boek. -Efficiënt <br /> <br /> Studenten kunnen gedurende het gehele studiejaar waar en wanneer zij dit willen onbeperkt de training volgen. Zowel voor, tijdens als na de (online)les. -Effectief <br /> <br /> Studenten nemen de getrainde vaardigheden mee in de (online) les. Zij zijn beter voorbereid en hebben een gelijk startniveau. U kunt zich als docent volledig richten op de integratie van de vaardigheden en de interactie tussen studenten en met u. -Train Tool is beschikbaar voor gebruik in zowel een webbrowser, als in een app voor smartphone of tablet.
Prijs
€ 39,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Stefan Renkema
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Inleiding Sales

ISBN: 9789024424849


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 46,95
Tweedehands (2)
vanaf € 17,45
Nieuw (1)
€ 48,25
Tweedehands (0)
Marketing

ISBN: 9789059316799


Bekijk boek

Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 11,19