> > > > > the-structure-of-the-digital-advertising-industry-in-germany-factors-that-influence-decision-making-and-their-implications-for-value-creation

Alexander Ritter - The Structure Of The Digital Advertising Industry In Germany. Factors That Influence Decision Making And Their Implications For Value Creation

Het boek The Structure Of The Digital Advertising Industry In Germany. Factors That Influence Decision Making And Their Implications For Value Creation van de auteur Alexander Ritter is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The Structure Of The Digital Advertising Industry In Germany. Factors That Influence Decision Making And Their Implications For Value Creation" is nieuw te koop vanaf € 23,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 23,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden


Andere populaire boeken van Alexander Ritter
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.