> > > > > the-alignment-factor

Cees B.M. Van Riel - The Alignment Factor

Het boek The Alignment Factor van de auteur Cees B.M. Van Riel is 2 maal gevonden, 1 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "The Alignment Factor" is nieuw te koop vanaf € 168,99 bij Bol.com. "The Alignment Factor" is tweedehands te koop vanaf € 21,87 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 168,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (1) vanaf € 21,87 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
The Alignment Factor

Type: Hardcover
ISBN: 9780415690744
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 168,99
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789052619231
   
Soort boek
Paperback


Om succesvol te kunnen zijn, is iedere organisatie afhankelijk van duurzame relaties, met zowel interne als externe groepen. Zonder fi nanciers, afnemers en medewerkers kun je als organisatie niet overleven. En al die interne en externe stakeholders doen natuurlijk het liefst zaken met organisaties die ze waarderen. Hoe zorg je er nu voor dat jouw organisatie de meeste credits krijgt? De alignment-factor laat aan de hand van vier stappen zien hoe je als communicatieprofessional voor jouw organisatie duurzame relaties opbouwt en ze op langere termijn onderhoudt. * Verzamel informatie en zorg dat je goed inzicht krijgt in je reputatie, de publieke opinie, het gedrag van medewerkers, je identiteit en strategische doelen. * Kies een marsroute, neem positie en kies een helder doel. Duurzame relaties opbouwen kan op twee manieren: de zachte of de harde, onderhandelend of ... confronterend. * Communiceer je marsroute, positie en doelen vervolgens op een aansprekende manier, zodat je het onderhandelen of confronteren ondersteunt. * Toon je successen en wees accountable: zorg dat je op het niveau van de raad van bestuur kunt uitleggen wat de effecten zijn van je inspanningen om duurzame relaties tot stand te brengen. Cees B.M. van Riel (1951) is hoogleraar Corporate Communication aan de Rotterdam School of Management, Erasmus University, en medeoprichter van het wereldwijd actieve Reputation Institute. Hij is auteur van de bestseller Identiteit & Imago en samen met Charles Fombrun van Reputatiemanagement, Essentials of Corporate Communication en Fame & Fortune.
Prijs
€ 21,87
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Cees B.M. Van Riel
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Alignment Factor

ISBN: 9780415690751


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 67,74
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 39,95
Tweedehands (0)
Identiteit & Imago

ISBN: 9789052617640


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 45,00
Tweedehands (0)