> > > > > welkom-het-nieuwe-klantvriendelijk

Elwin Van Rijen - Welkom, Het Nieuwe Klantvriendelijk

Het boek Welkom, Het Nieuwe Klantvriendelijk van de auteur Elwin Van Rijen is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Welkom, Het Nieuwe Klantvriendelijk" is tweedehands te koop vanaf € 8,80 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 8,80 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789066630741
   
Soort boek
Paperback


Bij de klantenservice: ”Nee sorry, ik kan u mijn naam niet geven, zometeen gaat u mij nog terugbellen!” <br /><br />Een lege balie bij de klantenservice, omdat deze alleen voor retouren en klachten is, terwijl er een lange rij bij de kassa staat. <br /><br />Zeg eens “met plezier” in plaats van “graag gedaan”. Zo laat je zien dat je er echt plezier in hebt. <br /><br />Een telefoniste die zegt: “Dat kan ik vanaf hier toch ook niet zien”, wanneer je vraagt of er iemand van de afdeling verkoop aanwezig is. <br /><br />Let eens op de kleur van iemands ogen wanneer je deze helpt, zo moet je de ander wel aankijken.<br /><br /><br /><br /><br />‘Welkom, het nieuwe klantvriendelijk’ is een verzameling van korte verhalen waarin klantvriendelijkheid centraal staat. Ria, een medewerkster van de klantenservice van een lokaal warenhuis, is de rode draad in deze verhalen. Ria is iemand van wie je denkt dat ze het goede voorbeeld geeft en met wie ik als jongetje van twaalf mijn allereerste echte klantbeleving heb gehad. <br /><br />Mijn doel is jou te laten nadenken over jouw eigen handelen. Want zijn we wel zo klantvriendelijk als we zeggen en denken dat we zijn?
Prijs
€ 8,80
Bekijk boek