> > > > > digitale-trends-en-tools-in-60-minuten-2-emailmarketing-in-60-minuten

Jordie Van Rijn - Digitale Trends En Tools In 60 Minuten 2 - E-mailmarketing In 60 Minuten

Het boek Digitale Trends En Tools In 60 Minuten 2 - E-mailmarketing In 60 Minuten van de auteur Jordie Van Rijn is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Digitale Trends En Tools In 60 Minuten 2 - E-mailmarketing In 60 Minuten" is tweedehands te koop vanaf € 13,25 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 13,25 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789461260505
   
Soort boek
Paperback


E-mail is een effectief direct marketingkanaal waarmee je snel resultaat kunt behalen. Iedereen kan mailen, maar hoe val je op in de overvolle inbox van je klant? E-mailmarketingexpert Jordie van Rijn beschrijft hoe je een sterk e-mailmarketingplan ontwikkelt, opt-in adressen verzamelt en aantrekkelijke teksten schrijft. Lees ook hoe je succesvol doelgroepen segmenteert, campagnes test en event driven e-mails verstuurt. Als lezer van het boek kun je gratis het e-book 'Succesvolle e-mailmarketing' met actuele cases downloaden! Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks. 'Een praktisch boek voor iedereen die professioneel met e-mailmarketing werkt.' Cor Molenaar, hoogleraar E-marketing & distance selling aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en auteur van de boeken 'Het einde van winkels?' en 'Red de winkel'. 'Een must voor elke dialoogmarketeer!' Diana Janssen, directeur van DDMA, de Branchevereniging voor Dialoogmarketing. 'He knows what you must do to make e-mailmarketing effective for you.' Dr. Dave Chaffey, CEO van smartinsights.com en auteur van het boek 'Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice'.
Prijs
€ 13,25
Bekijk boek