ISBN: 9789027135049
Bekijk boek
Het boek Merkenmanagement van de auteur R. Riezebos is 3 maal gevonden, 0 maal nieuw en 3 maal tweedehands. "Merkenmanagement" is tweedehands te koop vanaf € 9,30 bij Bol.com.
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789001077204
Soort boek
Bindwijze overig <p> Merkenmanagement is een vakgebied dat zich met name in het afgelopen decennium sterk heeft ontwikkeld. Een van de drijvende krachten achter deze ontwikkeling is het idee dat merken van zeer grote waarde kunnen zijn voor een onderneming. Dit idee van 'brandy equity' is van grote invloed geweest op zowel de door de ondernemingen gevoerde merkenstrategieën als op de door de universiteiten en hogescholen onderwezen marketingtheorieën. In 'Merkenmanagement' zijn de bevindingen uit de theorie en de praktijk geïntegreerd, waardoor dit op het eerste gezicht complexe vakgebied voor de lezer inzichtelijker wordt gemaakt. Naast merkontwikkeling wordt ook uitvoerig aandacht besteed aan het beheren en beschermen van merken en merkenportfolio's. Niet alleen wordt stilgestaan bij instrumenten die gebruikt kunnen worden voor grote en bekende merken, maar ook worden instrumenten besproken die gehanteerd kunnen worden voor kleine en relatief onbekende merken. 'Merkenmanagement' is geschreven voor al deg </p>
|
Prijs
€ 9,30 |
Bekijk boek | |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789020732085
Soort boek
Paperback Merkenmanagement 2e druk is een boek van R. Riezebos uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789020732085 <br /><br />In een globaliserende economie, waarin mediageweld schreeuwt om de aandacht van de consument, is een sterk merk van onschatbare waarde. We lijken verzeild geraakt in een postmoderne wereld waarin nieuwe wetten gelden. Waar vroeger een merk langzamerhand verbonden raakte met een product worden tegenwoordig producten via (nieuwe) merken aan de man gebracht. <br />Merkenmanagement biedt inzicht in het belang van sterke merken. Vanuit managementperspectief wordt beschreven hoe merken (portfolio s) ontwikkeld, beschermd en beheerd kunnen worden. Het gehele veld wordt bestreken; vanaf de ontstaansgeschiedenis tot aan de waardebepaling van een merk. Het boek behandelt naast strategische elementen praktische zaken als merkbeschadiging, merkontwikkeling (reclame, verpakking) en juridische zaken. <br />De docentenhandleiding bevat suggesties voor de docent en uitwerkingen van de vragen. <br />Over de auteur<br />Dr. Rik Riezebos is managing consultant van Brand Capital te Rotterdam, een adviesbureau voor strategisch merkenmanagement.
|
Prijs
€ 9,75 |
Bekijk boek | |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789020730432
Soort boek
Hardcover Merkenmanagement 2e druk is een boek van R. Riezebos uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789020730432 <br /><br />In een globaliserende economie, waarin mediageweld schreeuwt om de aandacht van de consument, is een sterk merk van onschatbare waarde. We lijken verzeild geraakt in een postmoderne wereld waarin nieuwe wetten gelden. Waar vroeger een merk langzamerhand verbonden raakte met een product worden tegenwoordig producten via (nieuwe) merken aan de man gebracht. <br />Merkenmanagement biedt inzicht in het belang van sterke merken. Vanuit managementperspectief wordt beschreven hoe merken (portfolio s) ontwikkeld, beschermd en beheerd kunnen worden. Het gehele veld wordt bestreken; vanaf de ontstaansgeschiedenis tot aan de waardebepaling van een merk. Het boek behandelt naast strategische elementen praktische zaken als merkbeschadiging, merkontwikkeling (reclame, verpakking) en juridische zaken. <br />De docentenhandleiding bevat suggesties voor de docent en uitwerkingen van de vragen. <br />Over de auteur<br />Dr. Rik Riezebos is managing consultant van Brand Capital te Rotterdam, een adviesbureau voor strategisch merkenmanagement.
|
Prijs
€ 15,00 |
Bekijk boek |