Het boek Strategisch Denken In Marketing (marketing Wijzer) van de auteur Henry Robben is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Strategisch Denken In Marketing (marketing Wijzer)" is tweedehands te koop vanaf € 11,75 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789014068336
Soort boek
Paperback Strategisch denken in marketing<br /><br />Bij alle aandacht voor de technische implementatie van de relatie en one to one marketing (veelIT) blijft de aandacht voor de strategie enigszins achter. De hoogleraren Rudy Moenaert(Gent, Nyenrode) en Harry Robben(Nyenrode) presenteren een brug tussen het gedachtegoed van Porter en dat van Hamel en Prahalad. De combinatie van de externe focus van Porter(strategic fit gegeven de bedrijfstak en de concurrentieverhoudingen), met de interne focus van Hamel en Prahalad. De combinatie van de externe focus van Porter(strategic fit gegeven de bedrijfstak en de concurrentie verhoudingen), met de interne focus van Hamel en Prahalad(kerncompetenties kapitaliseren en ontwikkelen) vormt het uitgangspunt voor hun strategisch marketingsmanagementmodel met de componenten prodict, prijs, maar vooral relatie en imago. Een aanrader voor iedere marketingmanager die verder denkt dan de waan van de dag!
|
Prijs
€ 11,75 |
Bekijk boek |