> > > > > strategisch-denken-in-marketing-marketing-wijzer

Henry Robben - Strategisch Denken In Marketing (marketing Wijzer)

Het boek Strategisch Denken In Marketing (marketing Wijzer) van de auteur Henry Robben is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Strategisch Denken In Marketing (marketing Wijzer)" is tweedehands te koop vanaf € 11,75 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 11,75 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789014068336
   
Soort boek
Paperback


Strategisch denken in marketing<br /><br />Bij alle aandacht voor de technische implementatie van de relatie en one to one marketing (veelIT) blijft de aandacht voor de strategie enigszins achter. De hoogleraren Rudy Moenaert(Gent, Nyenrode) en Harry Robben(Nyenrode) presenteren een brug tussen het gedachtegoed van Porter en dat van Hamel en Prahalad. De combinatie van de externe focus van Porter(strategic fit gegeven de bedrijfstak en de concurrentieverhoudingen), met de interne focus van Hamel en Prahalad. De combinatie van de externe focus van Porter(strategic fit gegeven de bedrijfstak en de concurrentie verhoudingen), met de interne focus van Hamel en Prahalad(kerncompetenties kapitaliseren en ontwikkelen) vormt het uitgangspunt voor hun strategisch marketingsmanagementmodel met de componenten prodict, prijs, maar vooral relatie en imago. Een aanrader voor iedere marketingmanager die verder denkt dan de waan van de dag!
Prijs
€ 11,75
Bekijk boek