> > > > > ondernemerschap-in-de-praktijk-marketingplan-voor-ondernemers-in-het-mkb

Marteyn Roes - Ondernemerschap In De Praktijk - Marketingplan Voor Ondernemers In Het Mkb

Het boek Ondernemerschap In De Praktijk - Marketingplan Voor Ondernemers In Het Mkb van de auteur Marteyn Roes is 2 maal gevonden, 1 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Ondernemerschap In De Praktijk - Marketingplan Voor Ondernemers In Het Mkb" is nieuw te koop vanaf € 23,99 bij Bol.com. "Ondernemerschap In De Praktijk - Marketingplan Voor Ondernemers In Het Mkb" is tweedehands te koop vanaf € 17,65 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 23,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (1) vanaf € 17,65 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Ondernemerschap In De Praktijk - Marketingplan Voor Ondernemers In Het Mkb

Type: Paperback
ISBN: 9789001709785
Levertijd: 2

Aanbieder:
€ 23,99
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789001820671
   
Soort boek
Paperback


Marketingplan voor ondernemers in het MKB 2e druk is een boek van Marteyn Roes uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001820671 <br /><br />Een marketingplan schrijven voor het MKB vraagt om een pragmatische benadering. Aan de hand van stappenplannen, checklists en een website leggen de auteurs uit hoe je een marketingplan schrijft. Korte theoretische inleidingen over strategie en de marketing mix worden ge llustreerd met voorbeelden uit de praktijk.<br /><br />Deze editie: <br />- biedt zowel een kennismaking als een overzicht voor studenten en ondernemers zonder directe economische voorkennis;<br />- biedt een hoog studierendement door de uitgebreide praktijkvoorbeelden, stappenplannen, checklists en aanvullend materiaal op de website;<br />- is zowel geschikt voor onderwijs als voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf (MKB);<br />- besteedt uitgebreid aandacht aan internet en nieuwe media.<br /><br />Dit boek speelt daarnaast in op de inzet van netwerken als onderdeel van de marketingstrategie. Hierbij wordt aandacht besteed aan zowel effectieve inzet van offline en online netwerken. Netwerken wordt, zeker in deze tijd, als een belangrijke succesfactor gezien binnen het ondernemen.
Prijs
€ 17,65
Bekijk boek