> > > > > virtuele-gemeenschappen

Oostveen Rob - Virtuele Gemeenschappen

Het boek Virtuele Gemeenschappen van de auteur Oostveen Rob is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Virtuele Gemeenschappen" is tweedehands te koop vanaf € 11,50 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 11,50 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789043003674
   
Soort boek
Paperback


Wat is nu echte kracht van internet niet meer blijkt te liggen in de onderliggende technologie, maar veel meer in de substantiële veranderingen die het teweeg brengt in de wijze waarop mensen met bedrijven zullen communiceren? En wat als deze veranderingen net zulke substantiële veranderingen zullen aanbrengen in de structuur en cultuur van uw organisatie en in uw markten? Hoe denkt u om te gaan met het feit dat veranderingen steeds sneller gaan en dat consumenten sneller met internet leren omgaan dan uw bedrijf? Op internet heeft de gebruiker zelf het initiatief; hij klikt, niemand anders! En samen hebben de gebruikers ook de kennis. Stel je eens voor welk een macht zij kunne gaan vormen! Als u zich realiseert dat internet inderdaad grote invloed gaat hebben op uw dagelijkse manier van zakendoen, dan bent u waarschijnlijk geïnteresseerd in recepten om met deze veranderingen te kunnen omgaan. Dat is feitelijk waar dit boek over gaat. Het betreft zaken doen vanuit een situatie waarin de consument het voor het zeggen heeft. Waar consumenten de middelen hebben om zich te organiseren, met elkaar ervaringen uit te wisselen en meningen te vormen. Waar zij dat ook zulle doen omtrent uw bedrijf en uw producten. Virtuele gemeenschappen bieden nieuwe kansen aan bedrijven om in deze omgekeerde wereld onderscheidend te zijn en hechte relaties te bouwen met uw klanten. Zij bieden nieuwe kansen en vele mogelijkheden voor uw bedrijf om die te pakken. De virtuele wereld gaat de fysieke wereld zeker niet overnemen, maar zij zal deze wel sterk gaan veranderen. Als u passief blijft toekijken, dan kent u uw toekomst. Er is niet geprobeerd een wetenschappelijk standaardwerk te creëren, maar vooral onze praktijkervaring, gekoppeld aan de achterliggende marketingoverwegingen, op toegankelijk wijze met de lezer te delen. Na het lezen van dit boek zal u de kansen zien en actief de virtuele wereld omarmen. Het kan nog de wedstrijd is nog niet gelopen maar wel gestart!
Prijs
€ 11,50
Bekijk boek