> > > > > brand-design-het-vormen-en-vormgeven-van-merken

Boer Ruud - Brand Design - Het Vormen En Vormgeven Van Merken

Het boek Brand Design - Het Vormen En Vormgeven Van Merken van de auteur Boer Ruud is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Brand Design - Het Vormen En Vormgeven Van Merken" is tweedehands te koop vanaf € 24,60 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 24,60 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789043006675
   
Soort boek
Paperback


Dit is het eerste boek en naslagwerk dat de marketingtheorie koppelt aan de designpraktijk. Brand Design is ëhot´. Steeds meer mensen beseffen dat het vormen en vormgeven van de merk-identiteit met beleid moet gebeuren. Dit boek biedt daarvoor kennis en nieuwe inzichten. Het is geschreven voor iedereen die werkt met merken of daarvoor wordt opgeleid en geeft informatie over merken, een nieuw Brand Design-model en de Merk-Wijzer voor het helder vastleggen van de merk-identiteit. Aangevuld met een praktisch driestappenplan en veel praktijkvoorbeelden.
Prijs
€ 24,60
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Boer Ruud
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 8,49