> > > > > handbook-of-research-on-managing-and-influencing-consumer-behavior

Hans Ruediger Kaufman - Handbook Of Research On Managing And Influencing Consumer Behavior

Het boek Handbook Of Research On Managing And Influencing Consumer Behavior van de auteur Hans Ruediger Kaufman is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Handbook Of Research On Managing And Influencing Consumer Behavior" is nieuw te koop vanaf € 398,88 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 398,88 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Handbook Of Research On Managing And Influencing Consumer Behavior

Type: Hardcover
ISBN: 9781466665477
Levertijd: 21

Aanbieder:
€ 398,88