> > > > > encouraging-participative-consumerism-through-evolutionary-digital-marketing

Hans Ruediger Kaufmann - Encouraging Participative Consumerism Through Evolutionary Digital Marketing

Het boek Encouraging Participative Consumerism Through Evolutionary Digital Marketing van de auteur Hans Ruediger Kaufmann is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Encouraging Participative Consumerism Through Evolutionary Digital Marketing" is nieuw te koop vanaf € 181,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 181,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Encouraging Participative Consumerism Through Evolutionary Digital Marketing

Type: Hardcover
ISBN: 9781683180128
Levertijd: 21

Aanbieder:
€ 181,99