ISBN: 9780765608079
Bekijk boek
Het boek Maximaliseren Van Klantenrelaties van de auteur Roland T. Rust is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Maximaliseren Van Klantenrelaties" is tweedehands te koop vanaf € 10,65 bij Bol.com.
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789014074337
Soort boek
Hardcover Maximaliseren Van Klantenrelaties 1e druk is een boek van Roland T. Rust uitgegeven bij Samsom. ISBN 9789014074337 <br /><br />Bedrijven weten dat zij klantgerichter moeten worden, maar hebben vaak geen afgerond idee hoe dit daadwerkelijk in gang te zetten. Voor dit doel introduceerden de auteurs een nieuw, dynamisch model 'customer equity' dat het strategisch raamwerk levert voor de maximalisering van het hoogste goed van iedere onderneming: de totale levens- lange waarde van haar klantenbestand. 'Customer equity' geeft bedrijven een diepgaand inzicht in hun klantenwaarden en helpt die te doen toenemen. <p> Rust, Zeithaml en Lemon onderscheiden er drie drijvende krachten in: value equity, brand equity en retention equity. Ze zetten in heldere, niet technische bewoordingen uiteen hoe managers hun strategieën kunnen baseren op één van die krachten of een combinatie ervan. Zij laten zien hoe managers kunnen bepalen welke krachten het belangrijkste zijn in hun branche, hoe zij die kunnen meten en welke acties zij kunnen ondernemen om de prestaties van elk van die cruciale krachten te versterken. In deze tijd van one-to-one-marketing is begrip hoe customer equity te sturen essentieel. Dit boek laat zien hoe dit in zijn werk gaat en zal, mede dankzij de concrete middelen die worden geboden, de manier waarop bedrijven naar klanten kijken veranderen.<br /> </p>
|
Prijs
€ 10,65 |
Bekijk boek |