> > > > > maximaliseren-van-klantenrelaties

Roland T. Rust - Maximaliseren Van Klantenrelaties

Het boek Maximaliseren Van Klantenrelaties van de auteur Roland T. Rust is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Maximaliseren Van Klantenrelaties" is tweedehands te koop vanaf € 10,65 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 10,65 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789014074337
   
Soort boek
Hardcover


Maximaliseren Van Klantenrelaties 1e druk is een boek van Roland T. Rust uitgegeven bij Samsom. ISBN 9789014074337 <br /><br />Bedrijven weten dat zij klantgerichter moeten worden, maar hebben vaak geen afgerond idee hoe dit daadwerkelijk in gang te zetten. Voor dit doel introduceerden de auteurs een nieuw, dynamisch model 'customer equity' dat het strategisch raamwerk levert voor de maximalisering van het hoogste goed van iedere onderneming: de totale levens- lange waarde van haar klantenbestand. 'Customer equity' geeft bedrijven een diepgaand inzicht in hun klantenwaarden en helpt die te doen toenemen. <p> Rust, Zeithaml en Lemon onderscheiden er drie drijvende krachten in: value equity, brand equity en retention equity. Ze zetten in heldere, niet technische bewoordingen uiteen hoe managers hun strategieën kunnen baseren op één van die krachten of een combinatie ervan. Zij laten zien hoe managers kunnen bepalen welke krachten het belangrijkste zijn in hun branche, hoe zij die kunnen meten en welke acties zij kunnen ondernemen om de prestaties van elk van die cruciale krachten te versterken. In deze tijd van one-to-one-marketing is begrip hoe customer equity te sturen essentieel. Dit boek laat zien hoe dit in zijn werk gaat en zal, mede dankzij de concrete middelen die worden geboden, de manier waarop bedrijven naar klanten kijken veranderen.<br /> </p>
Prijs
€ 10,65
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Roland T. Rust
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
E-service

ISBN: 9780765608079


Bekijk boek

Nieuw (3)
vanaf € 53,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 27,99
Tweedehands (0)
Service Quality

ISBN: 9780803949201


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 64,00
Tweedehands (0)