ISBN: 9789464069952
Bekijk boek
Het boek Ict-dienstverlening van de auteur J.A.J. Ruijs is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Ict-dienstverlening" is tweedehands te koop vanaf € 20,00 bij Bol.com.
We hebben Ict-dienstverlening ook gevonden geschreven door andere auteurs:
Ict-dienstverlening |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789039520284
Soort boek
Paperback Binnen het werkveld van de Informatie- en Communicatietechnologie gaat veel aandacht naar het ontwerpen en ontwikkelen van (complexe) informatiesystemen en infrastructuren. Na ingebruikname van deze systemen en structuren breekt een fase aan waarin beheer en exploitatie centraal staan. Lang heeft dit beheer het karakter gehad van een in zichzelf gekeerde discipline die, vaak teruggetrokken in de 'catacomben' van de organisatie, vooral op de techniek gericht was.<br />Met de introductie van Service Management staat niet langer de techniek, maar de behoefte vanuit de bedrijfsprocessen centraal. De beheersing van de dienstverlening is daarbij het uitgangspunt. Dit boek gaat over de wijze waarop ICT-dienstverlening kan worden vormgegeven. Behalve voor de theorie is er ook uitgebreid aandacht voor de praktijk. Daarbij worden de ontwikkelingen van het bedrijf Music2call gevolgd: gestart als hobby, maar uitgegroeid tot een grote speler op het gebied van muziekverzorging bij evenementen.
|
Prijs
€ 20,00 |
Bekijk boek | |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789039520284
Soort boek
Paperback Binnen het werkveld van de Informatie- en Communicatietechnologie gaat veel aandacht naar het ontwerpen en ontwikkelen van (complexe) informatiesystemen en infrastructuren. Na ingebruikname van deze systemen en structuren breekt een fase aan waarin beheer en exploitatie centraal staan. Lang heeft dit beheer het karakter gehad van een in zichzelf gekeerde discipline die, vaak teruggetrokken in de 'catacomben' van de organisatie, vooral op de techniek gericht was.<br />Met de introductie van Service Management staat niet langer de techniek, maar de behoefte vanuit de bedrijfsprocessen centraal. De beheersing van de dienstverlening is daarbij het uitgangspunt. Dit boek gaat over de wijze waarop ICT-dienstverlening kan worden vormgegeven. Behalve voor de theorie is er ook uitgebreid aandacht voor de praktijk. Daarbij worden de ontwikkelingen van het bedrijf Music2call gevolgd: gestart als hobby, maar uitgegroeid tot een grote speler op het gebied van muziekverzorging bij evenementen.
|
Prijs
€ 23,50 |
Bekijk boek |