> > > > > ictdienstverlening

J.A.J. Ruijs - Ict-dienstverlening

Het boek Ict-dienstverlening van de auteur J.A.J. Ruijs is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Ict-dienstverlening" is tweedehands te koop vanaf € 20,00 bij Bol.com.

Tweedehands (2) vanaf € 20,00 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Ict-dienstverlening ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Ict-dienstverlening

Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789039520284
   
Soort boek
Paperback


Binnen het werkveld van de Informatie- en Communicatietechnologie gaat veel aandacht naar het ontwerpen en ontwikkelen van (complexe) informatiesystemen en infrastructuren. Na ingebruikname van deze systemen en structuren breekt een fase aan waarin beheer en exploitatie centraal staan. Lang heeft dit beheer het karakter gehad van een in zichzelf gekeerde discipline die, vaak teruggetrokken in de 'catacomben' van de organisatie, vooral op de techniek gericht was.<br />Met de introductie van Service Management staat niet langer de techniek, maar de behoefte vanuit de bedrijfsprocessen centraal. De beheersing van de dienstverlening is daarbij het uitgangspunt. Dit boek gaat over de wijze waarop ICT-dienstverlening kan worden vormgegeven. Behalve voor de theorie is er ook uitgebreid aandacht voor de praktijk. Daarbij worden de ontwikkelingen van het bedrijf Music2call gevolgd: gestart als hobby, maar uitgegroeid tot een grote speler op het gebied van muziekverzorging bij evenementen.
Prijs
€ 20,00
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789039520284
   
Soort boek
Paperback


Binnen het werkveld van de Informatie- en Communicatietechnologie gaat veel aandacht naar het ontwerpen en ontwikkelen van (complexe) informatiesystemen en infrastructuren. Na ingebruikname van deze systemen en structuren breekt een fase aan waarin beheer en exploitatie centraal staan. Lang heeft dit beheer het karakter gehad van een in zichzelf gekeerde discipline die, vaak teruggetrokken in de 'catacomben' van de organisatie, vooral op de techniek gericht was.<br />Met de introductie van Service Management staat niet langer de techniek, maar de behoefte vanuit de bedrijfsprocessen centraal. De beheersing van de dienstverlening is daarbij het uitgangspunt. Dit boek gaat over de wijze waarop ICT-dienstverlening kan worden vormgegeven. Behalve voor de theorie is er ook uitgebreid aandacht voor de praktijk. Daarbij worden de ontwikkelingen van het bedrijf Music2call gevolgd: gestart als hobby, maar uitgegroeid tot een grote speler op het gebied van muziekverzorging bij evenementen.
Prijs
€ 23,50
Bekijk boek


Andere populaire boeken van J.A.J. Ruijs
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Ouroboros

ISBN: 9789464069952


Bekijk boek

Nieuw (2)
vanaf € 19,95
Tweedehands (0)
Dutch Magic

ISBN: 9789078217091


Bekijk boek

Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 8,45
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 29,95