ISBN: 9783337346621
Bekijk boek
Het boek Principes Van Marketing + Xtra Toegangscode van de auteur John Saunders is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Principes Van Marketing + Xtra Toegangscode" is tweedehands te koop vanaf € 9,95 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789043095150
Soort boek
Paperback Principes van Marketing + XTRA toegangscode 5e druk is een boek van Philip Kotler uitgegeven bij Pearson Benelux B.V.. ISBN 9789043095150 <br /><br />Dit is de vijfde editie van Principes van marketing, het toonaangevende marketinghandboek van Philip Kotler en Gary Armstrong, Europese bewerking door John Saunders en Veronica Wong. Net als bij de vorige edities is de bewerking voor de Nederlandstalige markt door Frank Broere gedaan.<br /><br />Dit boek biedt de meest complete en actuele inleiding in alle aspecten van de moderne marketing, bezien vanuit een managementperspectief. Belangrijke thema's in het boek zijn mondialisering, e-business en duurzaamheid. Veel aandacht wordt ook besteed aan business-to-business marketing, dienstenmarketing en relatiemarketing.<br /><br />Op grond van uitgebreid marktonderzoek in de Benelux zijn in deze vijfde Nederlandse editie verbeteringen aangebracht in inhoud, structuur, illustraties, voorbeelden en casu stiek.<br /><br />Doelgroep<br />Principes van marketing is bestemd voor studenten in het hoger onderwijs en sluit aan op het curriculum van de opleidingen commerci le economie, economie, bedrijfskunde en handelswetenschappen, maar is ook zeer geschikt voor het marketingonderwijs binnen de opleidingen bedrijfseconomie (be), management economie en recht (mer), accountancy, communicatie, bedrijfskundige informatica, technische bedrijfskunde en professionele opleidingen marketing.<br /><br />Verkorte inhoudsopgave<br />Deel 1 Marketing vandaag en morgen<br />H1 Marketing vandaag en morgen<br />H2 Duurzame marketing: marketingethiek en maatschappelijke verantwoordelijkheid<br />H3 Strategische marketing<br />Deel 2 Markten<br />H4 De marketingomgeving<br />H5 Consumentengedrag<br />H6 Business-to-business-marketing<br />H7 Marktonderzoek<br />Deel 3 Kernstrategie<br />H8 Relatiemarketing<br />H9 Marktsegmentatie en positionering<br />H10 Concurrentievoordeel cre ren<br />Deel 4 Product<br />H11 Product- en merkstrategie<br />H12 Productontwikkeling en levenscyclusstrategie n<br />H13 Marketing van diensten<br />Deel 5 Prijs<br />H14 Prijsbeleid<br />Deel 6 Promotie<br />H15 Ge ntegreerde marketingcommunicatie-strategie<br />H16 Reclame en public relations<br />H17 Persoonlijke verkoop en sales promotion<br />H18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen<br />Deel 7 Plaats<br />H19 Distributiebeleid<br />H20 Internationale marketing
|
Prijs
€ 9,95 |
Bekijk boek |