ISBN: 9789463192569
Bekijk boek
Het boek Buzzmarketing van de auteur Marian L. Salzman is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Buzzmarketing" is tweedehands te koop vanaf € 24,40 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789052614700
Soort boek
Paperback Buzzmarketing is de meest effectieve en goedkoopste manier om de naam van uw product op ieders lippen te krijgen en van potentiële klanten betalende klanten te maken. Maar buzz ontstaat niet zomaar, je moet het laten ontstaan.<br /><br />Hoe zorg je voor buzz? Hoe laat je het groeien en hoe zorg je ervoor dat het een succes wordt. In Buzz onthullen drie van ´s werelds meest beroemde ëbuzzbouwers´ de succesvolle formules die zij hebben toegepast om mensen in de VS aan het praten te krijgen over grote merken als America Online, Nintendo en Esprit.<br /><br />De auteurs bespreken niet alleen de theorie, ze laten u zien hoe buzzmarketing werkt. Ze laten zien hoe u Alfa´s en Bijen onderscheidt, de invloedrijke individuen die er voor zorgen dat uw boodschap verspreid wordt. Ze laten zien hoe u de illusie van spontaniteit kunt creëren, hoe u gebruik kunt maken van bestaande netwerken om uw boodschap uit te dragen en hoe u de dialoog kunt managen op een manier die ervoor zorgt dat consumenten het werk voor u doen.<br /><br />In het boek treft u casestudies aan van succesvolle buzzmarketingcampagnes van toonaangevende bedrijven.<br /><br />Er is veel buzz over buzz, maar tot nu toe was er maar erg weinig informatie. Vanaf nu weet u waar men het over heeft. Lees Buzz en ontdek waar de buzz over gaat.<br /><br />Over de auteurs:<br /><br />Marian Salzman is Chief Strategy Officer bij Euro RSCG Worldwide. Deze coauteur van de internationale bestseller Next: Trends for the Near Future, heeft haar sporen in de reclamewereld ruimschoots verdiend, en is een van ´s werelds toonaangevendste trendwatchers. Ira Matathia is Director of Strategy bij Euro RSCG MVBMS Partners en is medeauteur van Next: Trends for the Near Future. Ann O´Reilly is auteur, redacteur en Editorial Director van het onder Euro RSCG Worldwide vallende S.T.A.R. (Strategic Trendspotting and Research).<br /><br />Zoals de auteurs met enthousiasme laten zien, moet elke marketeer die een ëhot´ product wil creëren, eerst een krachtige golf van buzz creëren. Die buzz moet authentiek zijn, gebaseerd op echte belevenissen.<br /><br />Joe Pine en James Gilmore, auteurs van De beleveniseconomie<br /><br />In de reeks Marketing voor professionals verschijnen boeken over vernieuwende thema´s op het gebied van marketing. De auteurs zijn specialist op hun vakgebied en veelal als onafhankelijk adviseur verbonden aan verschillende organisaties. Zij beschikken over een schat aan ervaringen en zijn in staat de theorie in een praktisch kader te plaatsen. Behalve praktijkgericht zijn de boeken uit deze reeks ook leesbaar en toegankelijk. Zowel beginnende als meer ervaren professionals krijgen daardoor een helder en volledig beeld van de nieuwste ontwikkelingen in marketing.
|
Prijs
€ 24,40 |
Bekijk boek |