> > > > > intercultural-marketing-the-impact-of-culture-on-the-marketingmix

Olivier Samo - Intercultural Marketing. The Impact Of Culture On The Marketing-mix

Het boek Intercultural Marketing. The Impact Of Culture On The Marketing-mix van de auteur Olivier Samo is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Intercultural Marketing. The Impact Of Culture On The Marketing-mix" is nieuw te koop vanaf € 47,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 47,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Intercultural Marketing. The Impact Of Culture On The Marketing-mix

Type: Paperback
ISBN: 9783668060913
Levertijd: 9

Aanbieder:
€ 47,99