> > > > > effects-of-perceived-service-quality-on-customer-loyalty-and-repurchase-intentions-the-mediating-role-of-customer-satisfaction

Shahrukh Salman - Effects Of Perceived Service Quality On Customer Loyalty And Repurchase Intentions. The Mediating Role Of Customer Satisfaction

Het boek Effects Of Perceived Service Quality On Customer Loyalty And Repurchase Intentions. The Mediating Role Of Customer Satisfaction van de auteur Shahrukh Salman is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Effects Of Perceived Service Quality On Customer Loyalty And Repurchase Intentions. The Mediating Role Of Customer Satisfaction" is nieuw te koop vanaf € 60,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 60,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden