> > > > > analysis-of-the-impact-of-tv-advertisements-on-buying-behaviour-of-teenagers

Shukla Saurabh - Analysis Of The Impact Of Tv Advertisements On Buying Behaviour Of Teenagers

Het boek Analysis Of The Impact Of Tv Advertisements On Buying Behaviour Of Teenagers van de auteur Shukla Saurabh is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Analysis Of The Impact Of Tv Advertisements On Buying Behaviour Of Teenagers" is nieuw te koop vanaf € 33,70 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 33,70 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Analysis Of The Impact Of Tv Advertisements On Buying Behaviour Of Teenagers

Type: Paperback
ISBN: 9780418111277
Levertijd: 21

Aanbieder:
€ 33,70