> > > > > to-vary-or-not-the-effects-of-ad-variation-on-the-web

Sang, Yeal Lee - To Vary Or Not? The Effects Of Ad Variation On The Web

Het boek To Vary Or Not? The Effects Of Ad Variation On The Web van de auteur Sang, Yeal Lee is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "To Vary Or Not? The Effects Of Ad Variation On The Web" is nieuw te koop vanaf € 86,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 86,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
To Vary Or Not? The Effects Of Ad Variation On The Web

Type: Hardcover
ISBN: 9780977356799
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 86,99