ISBN: 9789075432336
Bekijk boek
Het boek Kwaliteit Van Klantrelaties van de auteur Don Scheers is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Kwaliteit Van Klantrelaties" is tweedehands te koop vanaf € 19,45 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789014094991
Soort boek
Paperback Een klant is een mens met gevoel en emoties en niet een getal, gegeven of statistische factor. Hetzelfde geldt voor de medewerker: hij is een mens, een bron van inspiratie. Erkenning van de één, begint bij erkenning van de ander. De medewerker is immers de sleutel naar de klant en de klant is - als het goed is - de motivator van uw medewerker.<br /> <br />'Kwaliteit van klantrelaties. Verbeteren van klantgerichte processen in een CRM-omgeving' is dan ook bedoeld voor u als ondernemer en uw medewerkers. <br />Met deze praktische handleiding kunt u samen aan de slag gaan in uw eigen organisatie. Denken vanuit de klant moet de mindset worden. Maar wat betekent dit voor de interne organisatie? Welke rol speelt ICT hierin? Hoe vergaart u kennis over de wensen van de klant en hoe kunt u daarop zo goed mogelijk inspelen? <br />Met dit boek hebt u naast de theorie ook heldere voorbeelden, checklists en een test voor uw eigen organisatie in handen. Het zal u stimuleren om vooral door te gaan op de ingeslagen weg naar klanttevredenheid, dus een klantgerichte organisatie.
|
Prijs
€ 19,45 |
Bekijk boek |