> > > > > modern-marketingmanagement

Gertjan Scheers - Modern Marketingmanagement

Het boek Modern Marketingmanagement van de auteur Gertjan Scheers is 2 maal gevonden, 1 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Modern Marketingmanagement" is nieuw te koop vanaf € 75,50 bij Bol.com. "Modern Marketingmanagement" is tweedehands te koop vanaf € 14,60 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 75,50 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (1) vanaf € 14,60 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Modern Marketingmanagement ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Modern Marketing Management

Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Modern Marketingmanagement

Type: Paperback
ISBN: 9789491743740
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 75,50
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789081681070
   
Soort boek
Hardcover


Marketing verandert continu. De laatste jaren zelfs in zo'n snel tempo, dat het soms moeilijk is om alle ontwikkelingen bij te houden. Dit vlot geschreven boek op HBO-niveau geeft een volledig overzicht van wat marketing nu echt inhoudt, inclusief de nieuwste ontwikkelingen. Het maakt duidelijk welke plek marketing zou moeten hebben in een organisatie en welke waarde het toevoegt. Veel soortgelijke boeken beginnen met de strategische aspecten en werken dan verder naar de operationele zaken. Voor veel studenten is het begin dan erg abstract. Met de aanpak in dit boek worden de studenten van het begin tot het einde maximaal geïnteresseerd gehouden, met het uiteindelijke doel om vanuit strategische overwegingen het hele doen en laten van een organisatie in te richten. Hoe dat gaat en wat daarvoor nodig is, wordt duidelijk in de laatste hoofdstukken.<br /><br />Wat nieuw is aan dit boek, is dat er geen apart hoofdstuk over digitale marketing in zit. De gereedschappen die door de voortschrijdende ontwikkelingen op technologisch gebied aan de gereedschapskist van de marketeer zijn toegevoegd, zijn intussen al zo gemeengoed geworden dat ze normaal in de marketing geïntegreerd horen te zijn. Misschien dat hiermee weer een stukje van de mystiek rond het onderwerp digital marketing wordt opgeheven.<br /><br />
Prijs
€ 14,60
Bekijk boek