> > > > > ondernemen-in-de-financiele-dienstverlening-34-omarm-de-octopus

Jan Schrijver - Ondernemen In De Financiele Dienstverlening 34 - Omarm De Octopus

Het boek Ondernemen In De Financiele Dienstverlening 34 - Omarm De Octopus van de auteur Jan Schrijver is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Ondernemen In De Financiele Dienstverlening 34 - Omarm De Octopus" is tweedehands te koop vanaf € 11,40 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 11,40 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789013112801
   
Soort boek
Paperback


Als financiële dienstverlener wil je zo dicht mogelijk bij je klanten staan en daar een intense band mee opbouwen. Bovendien wil je als dienstverlener op interactieve manier communiceren met je doelgroep. Met social media kan<br />dat op een bijzonder effectieve en efficiënte manier.<br />Vroegen internettoepassingen 20 jaar geleden nog grote investeringen, die voor kleine en middelgrote financiële dienstverleners nagenoeg niet op te brengen waren, nu kan iedereen heel gemakkelijk zelf gratis accounts aanmaken op<br />LinkedIn, Facebook, Twitter, YouTube, Blogger, Pinterest, SlideShare en nog veel meer social media. Daarmee komen de huidige 'online consument 2.0' en de 'connected consument 3.0' van binnenkort, onder handbereik van elke financiële dienstverlener, groot en klein. Je kunt als 'serieus' bedrijf, of je wilt of niet, eigenlijk niet om die 'leuke' social media heen. Ze hebben invloed op onze omgeving en ook op de zakelijke praktijk van alledag. Als je de social media niet omarmt, dan omstrengelen zij jou. Zie social media als een octopus, die zich met al zijn tentakels de samenleving inwerkt, zich erin vastzuigt en niet meer loslaat.<br />Doel van dit boek is allereerst de lezer inzicht te geven in wat social media zijn, hoe snel deze zich ontwikkelen en wat er allemaal mee mogelijk is. Als je er als financiële dienstverlener mee aan de slag gaat, dan wil je dat het een blijvend succes wordt. Dit boek helpt de financiële dienstverlener daartoe met een planmatige aanpak. De casussen in dit boek van verschillende collega-dienstverleners, helpen valkuilen te voorkomen en de voor jou als financiële dienstverlener juiste aanpak van social media te kiezen.<br />Snelcursussen over Twitter, Facebook, LinkedIn, Google (incluis YouTube en Blogger) en Wikipedia maken de lezer nog beter wegwijs in de wereld van social media. De zakelijk kansrijke social media dus, voor alle financiële dienstverleners, groot en klein, jong en oud, die de consument 2.0 en ook de consument 3.0 willen kunnen bijbenen.<br />
Prijs
€ 11,40
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Jan Schrijver
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 20,99
Tweedehands (0)