> > > > > routledge-interpretive-marketing-research-visual-consumption

Jonathan E. Schroeder - Routledge Interpretive Marketing Research- Visual Consumption

Het boek Routledge Interpretive Marketing Research- Visual Consumption van de auteur Jonathan E. Schroeder is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Routledge Interpretive Marketing Research- Visual Consumption" is nieuw te koop vanaf € 145,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 145,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Routledge Interpretive Marketing Research- Visual Consumption

Type: Hardcover
ISBN: 9780415244244
Levertijd: 43

Aanbieder:
€ 145,99


Andere populaire boeken van Jonathan E. Schroeder
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Visual Consumption

ISBN: 9780415366250


Bekijk boek

Nieuw (2)
vanaf € 62,99
Tweedehands (0)
Brand Culture

ISBN: 9780415355988


Bekijk boek

Nieuw (2)
vanaf € 50,55
Tweedehands (0)