> > > > > procesverbetering-in-ict-service-managem

Schilt - Procesverbetering In Ict Service Managem

Het boek Procesverbetering In Ict Service Managem van de auteur Schilt is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Procesverbetering In Ict Service Managem" is tweedehands te koop vanaf € 14,95 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 14,95 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789058711526
   
Soort boek
Hardcover


Schilt geeft een helder beeld hoe je als Service manager, ICT manager of Procesmanager op een duurzame wijze een Service Management Organisatie kunt inrichten en verbeteren. 'Procesverbetering in ICT Service Management' beschrijft aan de hand van een fictieve casus een verbeterproces waarbij de medewerkers van een ICT afdeling leren zelf hun processen te ontwerpen, in te richten, te verbeteren en te onderhouden. Dit boek biedt professionals in Service Management een aanpak om nieuwe vaardigheden te ontwikkelen die leiden tot succesvolle projecten.
Prijs
€ 14,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Schilt
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 16,95
Tweedehands (1)
€ 9,25
Nieuw (1)
€ 29,90
Tweedehands (0)
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 15,00