> > > > > banking-service-quality-customer-satisfaction-a-comparative-study

Balaji Sg - Banking Service Quality & Customer Satisfaction - A Comparative Study

Het boek Banking Service Quality & Customer Satisfaction - A Comparative Study van de auteur Balaji Sg is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Banking Service Quality & Customer Satisfaction - A Comparative Study" is nieuw te koop vanaf € 82,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 82,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Banking Service Quality & Customer Satisfaction - A Comparative Study

Type: Paperback
ISBN: 9783846516126
Levertijd: 29

Aanbieder:
€ 82,99